Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T09:38:38+01:00
Ania

70-100%
x-60%
(metoda na krzyż)
x=4200/100
x=42-tyle ma ania

basia
42-140%
x-100%
x=30-tyke na basia
16 4 16
2009-11-11T09:43:56+01:00
Celina ma-70 autografów
Ania ma----70-40%z70 czyli 140% autografów Basi
Basia ma---- 100%

70-40%z70=70- 40/100 *70=2800/100=28
70-28=42

42<----Autografy Ani
42----140%(dzielisz obustronnie przez 1.4)
30----100%
30<----Autografy Basi
Odp. Ania ma 42 autografy, a Basia 30.
15 4 15
2009-11-11T11:05:11+01:00
70-autografy Celiny

70-40%70=x
x=70-40/100×70/1
x=70-28
x=42-autografy ani

x+40%x=42
x+40/100x=42
140/100x=42|÷140/100
x=42÷140/100
x=42/1×100/140
x=30-Autografy basi
12 3 12