Odpowiedzi

2009-11-11T09:42:40+01:00
Sukces to osiągnięcie celu do którego się dąży.np gdy chcemy dostać piątke z polskiego to robimy wszystko aby ją dostać a gdy ją dostaniemy osiągneliśmy sukces
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T10:16:00+01:00
W dzisiejszych czasach sukcesem nazywa się tak zwaną antyporażkę. Sukces to cel, niekoniecznie osiągalny, do którego dążymy za wszelką cenę. To wygrana, z której mamy satysfakcje, to w pewnym sensie zaszpanowanie sztucznym sobą przed innymi. (ja tak to widze;))
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:02:25+01:00
Głownym celem sredniowiecznej literatury jest przekazywanie prawd wiary pouczanie wiernych dawanie im rad i popularyzowanie religijnychwzorów postępowania.
Legęda o św.Aleksym to utwor krory mowi o pochodzeniu aleksego z biednej rodziny,rozdaje swoj majatek i udaje sie na wieloletnia wyprawe.
niewiem czy cos sie przyda ale chcialam pomoc
1 1 1