Odpowiedzi

2009-11-11T10:02:43+01:00
1 przybycie stasia i nel do saidzie
2 długa podróz z ojcem
3 porwanie
4 długa i meczaca podróz przez pustynię
5 droga do foszody
6zabicie lwa przez stasia
7 spotkanie w wąwozie uwiezionego słonia
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T10:35:58+01:00
1.Przyjazd Rowilsonów i Tarnowskich.
2.Otrzymaniewiadomości przez dzieci od ojców.
3.prezent dla Nel od taty.
4.Wyjazd ojców.
5Zabranie dzieci przez Chamisa do ojców.
6.Porwanie Stasia i Nel.
7.Poszukiwanie dzieci.
8NIeudana próba zostawienia śladu przez dzieci.
9.Postój w jaskini.
10.Nieudana próba kradzieży amunicji.
11.Odkrycie planowanego porwania.
12.Fatamorgana na pustyni.
13.Rozpacz Stasia na wiść o odwrocie anglików.
14.Wkroczenie karawany do kraju podbitego przez Mahdiaego.
15.Następny odpoczyneku emira Tadhiala.
16.Ofiarowanie daktyli od greka.
17.Niewyrzeczenie się swojej wiary przez Stasia.
18.Otrzymanie chininy od ubogiego misjonarza.
19.Wyprawa do Faszody
20.Zabicie beduinów przez Stasia.
21.Staś dowódcą.
22.Odnalezienie Saby.
23.Spotkanie uwięzionego słonia.
24.Schronienie przed deszczem w pnie drzewa baobabu.
25.Zabawa Nel ze słoniem.
26.Ciężki atak febry Nel.
27.Powrót choroby i obawy o życie Nel.
28.Otrzymanie lekarstwa od szwajcara.
29.śmierć Lindego.
30.Oswobodzenie Kinka.
31.Kali uczy się strzelać.
32.Wykonanie latawców i prośba o pomoc.
33.Pomoc StasiaWa-himom.
34.Dalsza podróż.
35.Brak wody i padanie ludzi i zwierząt.
36.Nieoczekiwany ratunek i spotkanie z rządową ekspedycją naukową.
37.Odzyskanie dzieci przez occó.

jeśli uczy cię pani Frączek to poznieniaj to troche i uważaj na błędy ortograficzne!
6 4 6