Odpowiedzi

2009-11-11T10:02:58+01:00
3*2*4=24m³
21%*24=5,04- tyle jest tlenu w tym pokoju

78%*24=18,72- tyle jest azotu w tym pokoju
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T10:11:44+01:00
I. Obliczam objętość tlenu która jest równa objętości powietrza.
V = a*b*c
V = 3m*2m*4m
V = 24 m³
II. Obliczam objętość tlenu
20% * 24 m³ = 20/100 * 24 = 1/5 *24 = 24/5 = 4,8
Objętość tlenu wynosi 4,8 m³
III. Obliczam objętość azotu
78% * 24 = 78/100 * 24 = 1872/100 = 18,72
Objętość azotu wynosi 18,72 m³
1 5 1
2009-11-11T10:18:58+01:00
78%*24=18,72- azot


3*2*4=24m³
21%*24=5,04- tlen