Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T10:08:57+01:00
Że w tym dniu narodził się Chrystus .
Powinniśmy sie cieszyć z tego dnia .
Dzielić się z kimś czymś .


Więc nie umiem , xD .
1 5 1
2009-11-11T10:09:17+01:00
Jest to bardzo ważny okres. To mi się kojarzy z narodzinami Jezusa z prezentami. Jest to bardzo miłe. Są również prezenty które oczywiście są mniej ważne od Boga.
1 5 1
2009-11-11T10:10:02+01:00
Dla mnie swieta bozego narodzenia maja takie znaczenie ze w ten dzien spotykamy sie cala rodzina dzielimy sie oplatkiem
2 5 2