Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T10:15:02+01:00
Czynniki narodotwórcze:
-wspólnota pochodzenia,
-język,
-terytorium,
-kultura,
-życie gospodarcze i polityczne
-wspólnota zwyczajów i kultury
-przekonanie zbiorowości ludzi, że tworzą wspólnotę narodową
9 4 9
2009-11-11T10:14:48+01:00
Do czynników narodowotwórczych zalicza się wspólnotę pochodzenia, języka, terytorium, kultury, życia gospodarczego i politycznego.
2 4 2
2009-11-11T10:17:47+01:00
CZYNNIKI NARODOTÓRCZE * rewolucja francuska - narodziny narodów*więź emocjonalna z krajem *wspólny język, zwyczaje, obyczaje.* jednolite zasady wspołżycia i cele * wspólnota interesów *stosunki i zależności społ. *czynniki narodotwórcze - literatura, muzyka i malarstwo
5 2 5