Uzupełnij zdania:"

około 1% objętości stanowia........................., w tym głównie...............nazwa...................... świadczy o tym,ze są bierne chemicznie z...................,słuzy do napełniania balonów.nazwa reklam swietlnych wywodzi sie od nazwy gazu.................

3

Odpowiedzi

2009-11-11T10:53:25+01:00
Prosze wybrac jaka najlepsza ja dostalem 5 za ta prace domowa :D
1 . gazy szlachetne
2. argon
3. szlachetne
4. Hel
5. neon
2009-11-11T11:23:27+01:00
Około 1% objętości stanowią gazy szlachetne, w tym głównie argon. Nazwa gazy szlachetne, świadczy o tym, że są bierne chemicznie z ......... , służy do napełniania balonów. Nazwa reklam świetlnych wywodzi się od nazwy gazu neon.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T11:31:05+01:00
Około 1% objętości stanowią gazy szlachetne, w tym głównie argon. Nazwa szlachetne, świadczy o tym, że są bierne chemicznie z helem , służy do napełniania balonów. Nazwa reklam świetlnych wywodzi się od nazwy gazu neon.