Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T10:17:00+01:00
3,50----7%(dzielisz obustronnie przez 7)
0,5-----1%(mnożysz obustronnie przez 100)
50-----100%
50zł--cena zabawki bez bateri
50zł+3,50zł=53,50zł

Odp. Zabawka z włożoną baterią kosztuje 53,50zł
2 5 2
2009-11-11T10:19:11+01:00
7% - 3.50 zl
100% -- zabawka = 3.50/ 7 *100= 50 zl

zabawka + bateria = 50+3.50= 53.50 zl

:)
2009-11-11T11:07:12+01:00
7%-3,50
100%-x
7x=350/7
x=50

x+3,50=50+3,50=53,50 cena zabawki z baterią