Odpowiedzi

2009-11-11T10:28:19+01:00
A) A={-1,0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10}, B={2,4,6,8,12,14,16,18,20}
b) A={n,a,u,c,z,e,s,i} B={m,a,t,e,y,k,i}

A∨B={-1,0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,12,14,16,18,20}
A∧B={2,4,6}
A\B={-1,0,1,3,5,7,9}
B\A={12,14,16,18,20}

A∨B={n,a,u,c,z,e,s,i,m,t,y,k}
A∧B={a,e,i}
A\B={n,u,c,z,s}
B\A={m,t,y,k}
2009-11-11T10:34:45+01:00
A)AvB {2,4,6,8}
{-1,0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,2,4,6,8,12,14,16,18,20}
a\B {-1,0,1,3,5,7,9,10}
B/A {12,14,16,18,20}

B) AvB {a,e,i}
{n,a,u,c,z,e,s,i,m,a,t,e,y,k,i}
A\B(n,u,c,z,s}
B/A {m,t,y}

jak masz taki wzór A\B to wypisujesz te liczby, litery które masz w zbiorze A a nie masz ich w zbiorze B.
Jak masz wzór B/A to wypisujesz te litery, cyfry które są w zbiorze B a nie ma ich w zbiorze A.
Jak masz wzór AvB To wypisujesz te cyfry, litery które są w obu zbiorach.np A{2,3,3,6,5,8} B{2,3,9,0,7} to musisz wypisać {2,3}
Jak masz wzór z tym znaczkiem skierowanym do dołu to wypisujesz wszystkie liczby,litery które są w obu zbiorach.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T11:18:11+01:00
A) A={-1,0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10}, B={2,4,6,8,12,14,16,18,20}


AuB={-1,0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,12,14,16,18,20}
AnB={2,4,6,8}
A\B={-1,0,1,3,5,7,9}
B\A={12,14,16,18,20}

b) A={n,a,u,c,z,e,s,i} B={m,a,t,e,y,k,i}
AuB={n,a,u,c,z,e,s,i,m,t,y,k}
AnB={a,e,i}
A\B={n,u,c,z,s}
B\A={m,t,y,k}