Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T10:21:44+01:00
Elementy przyrody ożywionej ;
- człowiek
- rośliny
- zwierzęta
- grzyby
- bakterie
Elementy przyrody nieożywionej ;
- powietrze
- wody
- skały budujące skorupe ziemską
- śłońce
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T10:22:33+01:00
Przyroda ożywiona
-Rośliny
-zwierzęta
- człowiek
-bakterie
-grzyby
Przyroda nieożywiona
- woda
- elementy kosmosu
-skały
4 4 4