Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T10:30:31+01:00
Przykłady trawienia zewnętrznego:
-u grzybów
-u cudzożywnych bakterii
-u pająków
-u skorpionów
-u protistów

Przykłady trawienia wewnętrznego:
-u parzydełkowców
-u wirków
-u gąbek
-u płazińców

4 4 4
2009-11-11T10:51:41+01:00
Zewnętrznego:
grzyby
cudzożywne bakterie
pająki
skorpiony
protisty

wewnętrznego:
parzydełkowce
wirki
gąbki
płazińce
ludzie
3 1 3
2009-11-11T11:47:31+01:00
Zewnętrzne: Tak trawią wszystkie grzyby , cudzożywne bakterie oraz nieliczne zwierzęta takie jak pająki i skorpiony.
wewnętrzne: parzydełkowców gąbek płazińców wirków




1 5 1