Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T10:20:58+01:00
C. chłopiec wchodzi po schodach
d. dźwig podnosi ładunek
b. księżyc krąży po okręgu ziemi
1 5 1
2009-11-11T10:21:02+01:00
Myślę że odpowiedź
d)dźwig podnosi ładunek
2009-11-11T10:22:50+01:00
D i c -> dzwig zmienia energie potencjalna ladunku, energia wchdzacego chlopca tez sie zmienia (bo zmienia sie jego wysokosc wzledem powierzchni). w pozostalych przypadkach energia potencjalna nie zmienia sie.