Odpowiedzi

2009-11-11T10:28:46+01:00
1 chłopak jest przyjacielski,dobrze się uczy. A drugi chłopak jest samolubny i myśli ciągle o sobie.Znikim się nawet nie podzieli niczym.Ciągle popycha innych i jest wredny.A pierwszy chłopak zawsze pomoże mi gdy mam kłopot. Nigdy nie pomnie i nie będzie samolubny.Na pierwszego chłopka zawsze można liczyć .
A na drugirgo nigdy nie morzna liczyc.Nigdy nikomu nie pomoże w trudnej sytuacji.
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T10:30:52+01:00
Mam w klasie dwoch kolegow. OBaj sa wpaiali i bardzo i ch lubię, ale sa rowniez bardzo rozni. Roznia się np wygladem. Michal jest wysoki, szczuply, ma piekne brazowe oczy i dluzsze wlosy, Arek natomiast do wysokich nie nalezy. Owszem, jest przystojny, ale nie wyroznia sie niczym specjalnym. Ma kotkie wlosy i zielone oczy. Michal gorzej radzi sobie z nauka niz Arek. Ten wlasnie staruje we wszystkich mozliwych konkursach i jest uznawany za szkolnego kujona. Ale lubie w nim to ze tak si edo wszystkiego przyklada. Michal z kolei jest barzo dobry z wf-u. Jest kapitanem szkolnej druzyny koszykowki. Obaj zawze pomagaja mi gdy mam problemy czy klopoty. I za to bardzo i ch lubie. DObrze miec takich przyjaciol. :)
8 4 8
2009-11-11T10:32:03+01:00
Michał jest wyższy od Bartka, ale Bartek jest nieco grubszy od Michała.Michał ma jaśniejsze włosy od Bartka.Jeden z nich jest bardziej wysportowany.Pierwszy chłopiec ma dłuższy nos od drugiego.Bartek ma ciemniejsze rzęsy od Michała.Bartka lubią dziewczyny bardziej niż Michała.
TYLKO TO MI PRZYSZŁO DO GŁOWY
7 2 7