Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T10:32:16+01:00
1:czym interesowal sie w swoim zyciu
2:jaka kariere planuje swojej corce urszulce
3:z kad czerpie pomysly na wybitne dzilea
4:jak ceni w sobieb tworcze zycie
5:jaki ma cel w zyciu co chce osiagnac
1 5 1
2009-11-11T10:32:05+01:00
Jak sie pan czuje ??
Co pan aktualnie robi ??
Czy jest pan żonaty i ma pan dzieci ??
Czy podobał sie panu wywiad ze mną ??
1 1 1
2009-11-11T10:46:19+01:00
1.Czym się Pan aktualnie zajmuje?
2. Czy napisze Pan nam jeszcze jakieś utwory literacki lub wygłosi wykład?
3. Czy ma Pan dzieci? Jeśli tak to proszę o podanie wieku?
4. Czy zdrowie Panu dopisuje?
5.Czy mógłby Pan przyjechać do mojej rodzinnej miejscowości?
6.Podobał się Panu wywiad ze mną?
1 1 1