Odpowiedzi

  • Kamo
  • Początkujący
2009-11-11T10:34:08+01:00
3zł 4gr = 304gr
304 = 80% ceny
304 : 80 = 3,8
1% ceny - 3,8
100% ceny - 380 czyli 3zł 80 gr

4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T10:35:06+01:00
SLedzie kosztuja teraz 80% poprzedniej ceny czyli

80% - 3.04 zl
10% - 0.38 zl
100% - 3.80 zl = pierwotna cena

ŚŁedzie przed obnizka kosztowaly 3 zl 80 gr.
5 4 5
2009-11-11T10:42:57+01:00
X-cena śledzi przed promocją
x-0,2x=0,8x - obecna cena śledzi
0,8x=3,04
x=3,04/0,8
x=3,8
4 3 4