Znane postacie literackie na zawsze już kojarzyć się będą z pewnymi wartościami, czy cechami, np.
Don Kichote- z marzycielstwem,
Scrooge- z egoizmem i skąpstwem.
Z czym przede wszystkim będą Ci się kojarzyć bohaterowie ''Kamieni na szaniec''?

Tylko nie z neta!!!
Ma to być opis a nie odpowiedz w jednym zdaniu!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:11:26+01:00
Bohaterowie tak wartościowej książki, jaką jest "Kamienie na szaniec", czyli Alek, Zośka i Rudy, zawsze będą mi się kojarzyć z poświęceniem i odwagą. Ci chłopcy na prawdę nie bali się wyzwań, chcieli dobrowolnie oddać się pracom dla dobra kraju. Cechą, która kojarzy mi się też z tymi postaciami jest patriotyzm. Myślę, że byli oni wzorami do naśladowania.
1 5 1
2009-11-11T18:14:31+01:00
Alek, Zośka i Rudy - poświęcenie, odwaga, patriotyzm(miłość do ojczyzny), a także zgranie się ( umiejętność porozumiewania się) itp. Również wielkie poświęcenie i nie myślenie o skutkach trudnego celu.
2 3 2