Obok zadan zawierajacych prawdziwe informaje wpisz litere p a obok zawierajacych falszywe zdanie napisz litere f


drozdze przeprowadzaja proces fermentacji alkocholowej
w powietrzu wydychanym znajduje sie wiecej dwutlenku wegla niz we wdychanym
oddychanie wewnatrzkomurkowe zachodzi bez udzialu tlenu
rosliny pobieraja wiecej tlenu niz wytwarzaja podczas fotosyntezy glukoza jest produktem oddychania beztlenowego i fotosyntezy

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T10:49:17+01:00
2009-11-11T10:50:13+01:00
2009-11-11T10:57:51+01:00