Ad 1 .
Ile litrów powietrza znajduje się w pokoju o wymiarach : długość a = 5,22 m , szerokość b = 325 cm , wysokość c = 3,05 m .

Ad 2 .

W cysternie znajdowało się 50 m³ benzyny, Wypompowano z niej 11 w ciągu sekundy . Ile benzyny zostanie po 10 min. ?

3

Odpowiedzi

2009-11-11T11:02:19+01:00
Ad. 1
a=5,22m=52,2dm
b=325cm=32,5dm
c=3,05m=30,5dm

V= a×b×c
V= 52,2×32,5×30,5=51743,25dm³
1dm³=1l
51743,25dm³=51743,25l
odp. W pokoju znajduje się 51743,25l powietrza
1 5 1
2009-11-11T11:07:32+01:00
A = 5,22 m
b = 325 cm
H = 3,05 m .

V=abH
V=52,2dm*32,5dm*30,5dm
V=51743,25dm sześciennych
1dm sześcienny = 1l


Zadania 2 nie da się rozwiązać, ponieważ nie napisałaś jednostki przy 11.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T11:08:07+01:00
A = 5,22 m
b = 325 cm
H = 3,05 m .

V=abH
V=52,2dm*3250dm*30,5dm
V=5174325dm sześciennych
1dm sześcienny = 1l