Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T11:06:30+01:00
Hallo Ana !
Liebe grüße aus Polen!
Hier ist sehr heiß und sonnig :)
Ich gehe jeden Tag schwimmen in Meer.
Ich bleibe hier noch eine Woche.

XYZ ;)
2009-11-11T11:24:59+01:00
Drogi ...Kamilu!
Niedawno pojechałem z rodzicami na wakacje, nad morze do Sopotu.Jest super. Na plaży mamy fajny bar gdzie możemy coś zjeść i coś kupić do picia. Na horyzoncie widać często statki,i duże i małe.
Pogoda jest śliczna oprócz tego, że wieją silne wiatry.
Niestety na jutro zapowiadali deszcz więc będziemy musieli siedzieć w domku i grać w karty.
W wolnym czasie chodzimy na spacery deptakiem i kupujemy różne rzeczy np. Gofry, frytki,wielkie naleśniki z owocami.Rodzice kupili mi również glinianą latarnię morską na, którą już za niedługo jedziemy.
Ponieważ mamy jeszcze dużo czasu odwiedzimy moją ciocie, która mieszka w Gdyni i pojedziemy pooglądać różne zabytki w Gdańsku. Resztę czasu zobaczę co będę robić. Wracam za 11 dni. ;)
XYZ
2009-11-11T11:45:03+01:00
Hallo!
Ich bin in Polen auf den Ferien. Ist sehr eine Wärme. Ganzer Tag scheint eine Sonne. Ich täglich bin an der See. Ich werde hier zwei Wochen bleiben.