Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T11:02:16+01:00
D=1m
r=0,5m

obwód koła wynosi:
L=2πr
L=2*3,14*0,5
L=3,14m

ilość pełnych obrotów:
100m/3,14m=31,85

Koło wykona 31 pełnych obrotów
15 4 15
2009-11-11T11:02:30+01:00
Π=3
r=0,5
ob=2πr
ob.=2*3*0,5m
ob=3m

100/3=33,33

ODP. To koło na 100m odcinku wykona 33 pełne okrążenia

Wynik zależy od tego jakie π przyjmiesz
9 3 9
2009-11-11T11:03:29+01:00
Śr. = 1 m
r = 1 m / 2 = 0,5 m
L = 2πr
L = 2 * 3,14 * 0,5
L = 3,14
100m / 3,14m = 31,8 obrotu
31 pełnych obrotów
6 4 6