Odpowiedzi

2009-11-11T11:05:00+01:00
Dziękuję Ci Boże za to , że stworzyłeś świat.
Za to , że stworzyłeś wody , które dają pić.
Za to , że stworzyłeś rośliny , które rodzą owoce.
Dziękuję Ci Boże za to , że stoworzyłeś mnie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T11:17:16+01:00
Boze Wszechmogacy , prosze cie abys przyczynil sie do nawrocenia grzesznikow , aby opamietali sie i przestali grzeszc .
Prosze cie ojcze o opieke nad grzesznikami i bladzacymi.


Panie boze dziekuje ci , ze razem ze mna przeszedles droge rozwazania cennych darow bozych . Dziekuje za to ze nie przesylem na ta zla droge i prosze o dalsza opieke . Amen
1 4 1