Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T11:03:53+01:00
1. always
2. sometimes
3. often
4. never
2009-11-11T11:04:25+01:00
1. often
2. sometimes
3. always
4. never
2009-11-11T11:10:00+01:00
1 I often watch videos. - Ja często oglądam flimy na video .
2 I sometimes go swimming. - Ja czasami pływam ; chodzę popływać .
3 I always wash up. - Ja zawsze zmywam naczynia .
4 I never play the piano .- Ja nigdy nie gram na pianinie.