Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T11:05:57+01:00
Http://www.tedunio.ovh.org/viewpage.php?page_id=68 proponuje ta strone ;) chyba nie ma sensu zebym wszystko stamtad przepisywal skoro jest tak ladnie napisane
2009-11-11T11:19:19+01:00
Nie ma przepisu na to, aby nauczyć się beatboxu :) Po prostu trzeba ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć. Samemu odkrywać jak przy ułożeniu warg zmienia się brzmienie itp.