Odpowiedzi

2009-11-11T13:37:47+01:00
Mala ilość gadów w Polsce jest spowodowana tym, że wiekszośc tych zwierząt jest zabijana lub sprzedawana . W polsce są trudne warunki niektórym gadom ciężko jest przystosować sie do klimatu.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:05:32+01:00
W Polsce jest mało gadów. Głównymi przyczynami są :
-złe warunki które nie sprzyjają im życiu
-oraz zabijanie ich przez kłusowników w celach głównie handlowych np.sprzedaż skóry jaszczurczej z której to np.zostanie utworzona elegancka torebka .
-być może też dla tego iż są mało znane i ludzie mają o tych zwierzętach negatywną opinię.