Odpowiedzi

2009-11-11T11:24:55+01:00
Cudzożywne samożywne
pasożyty saprofity symbionty

Mam nadzieję że pomogłam ;*
10 3 10
2009-11-11T11:26:11+01:00
Chyba CI się pomyliło ja mam na 25 zadanie 4 i wygląda ono tak:
komórka jajowa->strzałka w dół zygota
pod komórką jajową plemnik pod plemnikiwm samiec i po tym samica - ja mam to tak, ale może ty masz nowe wydanie ćwiczeń i jest tak coś zupełnie innego
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T12:55:53+01:00
Bakterie
- samożywne
- cudzożywne

pasożyty np bakterie chorobotwórcze
symbionty no pałeczka okrężnicy
saprofity np bakterie glebowe
4 4 4