Wymień po jednym przykładzie rejonu upraw trzech wybranych przez Ciebie roślin plantacyjnych (Afryka):

roślina: rejon upraw:
-.........................-.......................................
-.........................-.......................................
-.........................-.......................................

2

Odpowiedzi

2009-11-11T11:26:03+01:00
Ghana-ryż,kakaowiec
Kamerun-arbuzy
RPA-pszenica
21 3 21
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T11:36:07+01:00
-na wsch. wybrzeżu Madagaskaru uprawia się rośliny:
kakao, wanilię ,ryż,kukurydzę,trzcinę cukrową,maniok i pataty
-na północy Afryki uprawia się owoce cytrusowe i pszenice
-okolice gór smoczych wykorzystuje się również pod uprawę cytrusów ale również i zbóż
- w afryce wsch. uprawia się kawę,bawełnę orzeszki ziemne


A.WSCH.-to m.in. Tanzania,Somalia,Etiopia,Kenia czy Uganda
A.PŁN.-to np.Sudan, Maroko,Tunezja,Egipt,Libia
17 3 17