Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T11:24:12+01:00
X-100%
1kg-8%
x*8%=1kg*100%/:8%
x=1kg*100%/8%=100kg/8=12,5kg
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T11:25:45+01:00
Ile kg prawdziwków trzeba ususzyć?

1 kg - 8 %
x - 100 % ( bo 100 % - 92 % = 8 % )

x × 8 = 1 kg × 100
x = 100 kg : 8
x = 12,5 kg

Odp. Trzeba ususzyć 12,5 kg grzybów.
1 5 1
2009-11-11T11:27:10+01:00
100% - 92% = 8 %
x * 8% = 1 kg
x * 8/100 = 1 kg / 8/100
x = 1 kg * 100/8
x = 12.5 kg
2 3 2