Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T11:38:25+01:00
1. ... ten kto uważa, że obchodzenie św. 11.11 nie jest potrzebne. Nie patriota nie przywiązuje dużej wagi do ojczyzny, nie jest z nią związany.
2. Jaki to kraj ? Na południu, w kształcie dużego buta. ( Włochy)
Są tam piramidy i pustynie. Zawsze jest ciepło. Ma dużo zabytków. ( Egipt)
Na półwyspie Iberyjskim, stolicą jest Madryt . ( Hiszpania)
1 5 1
2009-11-11T11:46:33+01:00
1 nie chodzi na wybory,
żle mówi o swoim kraju,
nie spełnia swoich obowiązków

2. najwięcej gazu i mroźne tereny ma ten kraj i go ( rosją) zwiemy.

sąsiad to naszy, z kolorem w nazwie i tam prezydent wolnoś słowa kradnie (białoruś)

kraj ten dla wielu jest ziemią obiecaną, dziś przez obamę baraka zarządzaną
1 5 1
2009-11-11T12:15:13+01:00
1. Nie jest patriotą ten kto urodził się w Polsce a mieszka w innym kraju!

2.
1) część świata leżąca na półkuli północnej. Występują tam jeziora takie jak : Ładoga,Onega,Melar. - jest to Europa :)

2) Państwo podzielone na 34 prowincje.Rządzi nim prezydent,który jest głową państwa i szefem rządu.Stolica państwa to Kabul. - jest to Afganistan

3) Kraj położony na półkuli południowej.Jest jedynym państwem, które jest również kontynentem.Stolicą jest Canberra. - jest to Australia