Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T11:38:52+01:00
7 500 zł - wpłacona kwota
3,5 % -oprcentowanie w skali roku
19%- podatek pobierany z odsetek

7 500 zł---100%
75zł --1%
x ---3,5 %
x = 3,5 * 75zł = 262,5 zł.

262,5 zł --100%
2,625zł --1%
x --19%
x = 19 * 2,625zl = ok. 49,90 zł

262,5 zł - 49, 90 xł = 212,60 zł

7 500zł + 212, 60 zł = 7 712, 60 zł. :)
1 5 1
2009-11-11T11:39:28+01:00
7500zł × 3,5% =262,5 zł <--całe odsetki
262,5zł × 19%=49,875zł( w zaokrągleniu 49,9 zl)<-- podatek
262,5zł -49,9=212,6zł <-- odsetki z odliczonym podatkiem
7500 zł + 212,6zł=7712,6 zł <-- tyle Jasio odbierze po roku
1 5 1
2009-11-11T11:41:45+01:00
Kapitał= 7500zł
procent=3,5%
podatek=19%

3,5%*7500=262,5zł
19%*262,5=49,875zł≈49,88zł

7500+49,88=7549,88zł
tyle odbierze po roku
1 3 1