Odpowiedzi

2009-11-11T11:42:10+01:00
Tutenchamon żył ok. 1367 - 1349 r.p.n.e.
to jest wiek XIV p.n.e.
Tutenchamon stał się sławny za sprawą rzuconej przez niego klątwy.

więcej nie wiem :P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T11:47:19+01:00
Tutenchamon urodzony ok. 1367-1349 p.n.e. wiek XIV.Tutanchamon zbudował dwie kaplice: dom pana wcieleń, w Tebach oraz dom pana wcieleń, ukochanego przez Amona, który zaprowadził porządek w Tebach.

Dokończył zdobienie kolumnady w świątyni w Luksorze, gdzie w 1989 r. na dziedzińcu odkryto figurę sfinksa z imieniem tego króla.

Tutanchamon ukończył aleję sfinksów pomiędzy świątynią Amona a świątynią Mut oraz prowadził prace rekonstrukcyjne. W Karnaku pozostawił także stele oraz wiele posągów Amona o rysach młodego władcy.

(Mam nadzieje ze Ci chociaż trochę pomogłam) :)


1 5 1