Potrzebuję namiar na temat maturalny (jakaś stronka):
Obraz starości w literaturze. Omów temat, porównując fragmenty Granicy Zofii Nałkowskiej i wiersza Czesława Miłosza Wiek nowy. Zwróć uwagę na postawę bohaterki oraz podmiotu lirycznego wobec własnej starości.

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T11:40:06+01:00
Http://www.matura.pl/przedmiot.php?przed=pol
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T11:41:57+01:00
Http://www.polskina5.pl/motyw_starosci_w_literaturze
http://www.genesis.net.pl/Starosc-w-poezji-i-prozie_19488.html
2 1 2
2009-11-11T11:45:08+01:00
Http://www.genesis.net.pl/Starosc-w-poezji-i-prozie_19488.html
2 2 2