Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T11:52:33+01:00
Bóg rzuca przekleństwo na całe człowieczeństwo, na naszych biblijnych rodziców tzn. na Adama i Ewę, a także na wężą, wcielenie zła.
Ludzie wypędzeni z raju nie mają tam powrotu aż do przyjścia na świat człowieka. Żyją w ciągłym strachu i ciągle przed czymś uciekają. Szukają szczęścia i próbują odnaleźć raj. Między nimi szerzy się grzech.
2009-11-11T11:59:47+01:00
Bóg rzuca przkleństwo na Adama i Ewę czyli pierwszych ludzi.Stało się tak dlatego,że nie posłuchali Boga i zjedzi jabłko z drzewa im zakazanego.Wtedy tez właśnie powstał grzech.Powstał on dlatego,że Adam i Ewa nie przyznali się sami,że zjedli jabłko.Ewa miała za to cieżki poród a Adam musiał ciężko pracować w polu.