Odpowiedzi

2009-11-11T11:49:31+01:00
Człowiek lepiej poznaje pana boga
jest bliżej Królestwa niebieskiego
wie jak dobrze postępowac w życiu
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T12:31:50+01:00
Codzienne czytanie tekstu dziennego, rozważanie go i modlitwa pomoże nam umacniać się w przekonaniu że żyjemy w prawdzie, dlatego też rady w nim zawarte bedziemy chętniej wprowadzać w życie i cieszyć się nimi, a może nawet dzielić sie z innymi? :) Słowo Boże - to niejako list od Boga, naszego Ojca.. którego bardziej pokochamy, gdy bardziej Go poznamy :) A gdy tak się stanie, bedziemy szczęśliwsi, wiedząc że trzymanie się jego zasad i praw zawartych w Piśmie Świętym przynosi nam nie tylko wiele radości ale i daje ochrone :)
2 5 2