Odpowiedzi

2009-11-11T11:52:47+01:00
Aloes ma bardzo duże liście w których trzyma wodę aby przetrwać aloes wykorystuje się też chyba do kremów nawilżających
27 3 27
2009-11-11T11:55:16+01:00
Aloes:
przekształcone liście w których magazynuję wodę
liście chronią pezrd parowaniem wody
23 4 23
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T11:55:50+01:00
Opuncja jest z rodziny kaktusowatych(sukulentow), więc jest przygotowana do suszy.
Sukulenty-To rośliny, które w okresie opadów skrupulatnie gromadzą wodę w swoim ciele. Zdolność magazynowania wody przes sukulenty jest podstawowym kryterium odróżniającym je od innych grup roślin. Mają one charakterystyczny "mięsisty" i soczysty" wygląd. Jeszcze jedną ważną cechą prawdziwych sukulentów jest fakt, iż gospodarują zmagazynowaną wodą bardzo oszczędnie i mogą żyć dzięki swojemu zapasowi bardzo długo, nawet wtedy kiedy, są pozbawione korzeni i kiedy nie otrzymują wody wiele lat.
23 4 23