Odpowiedzi

2009-11-11T11:56:17+01:00
19% z 2500= 475
19% z 1500= 285

475-285= 190 zl

odp. pan piotr placi o 190 zl wiecej.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T11:56:52+01:00
Pan Artur - 1500 zł × 19 % =285 zł<-- podatek pana Artura
Pan Piotr - 2500 zł × 19%=475 zł <-- podatek pana Piotra
475 zł - 285zł =190 zł
Odp.Pan Piotr płaci o 190 zł więcej podatku niż pan Artur
2009-11-11T11:57:10+01:00
Pan Artur: 19%=019
1500zł*019=285(zł)
Pan Piotr:
2500*0,19= 475(zł)
475-285=190(zł)
Odp. Pan Piotr płaci o 190 złoty więcej.