Odpowiedzi

2009-11-11T11:58:58+01:00
Chce byc prezydetem dlatego bo moze sie zmienic swiat
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T12:00:58+01:00
Witam wszystkich zebranych, chce was przekonać że najlepiej nadaje sie na prezydenta. Zawsze wybieracie ludzi którzy tylko obiecują góry złota, a później i tak tego nie robią. Zkończcie z tym. Wybierzcie mnie bo ja nie bede obiecywal, ja to zrobie. Daje wam moje słowo honoru.Wszystkie wasze proźby zostaną dokonane w najbliższym czasie. Nawet te bezsęsowne. Zrobie to tylko dlatego ponieważ jesteśmy obywatelami jednego, tego samego kraju i ma się wam żyć jak najlepiej. Razem ,,ustalmy"nasze prawa, tak by nikt nie był pokrzywdzony.
2 5 2
2009-11-11T12:03:55+01:00
Drodzy rodacy!
dziś , w dniu tak ważnym dla naszego kraju-w dniu rocznicy odzyskania niepodległości chciałbym powiedzieć wam,iż POLSKA to dla mnie najważniejsze dobro jakie istnieje. Bardzo chciałbym aby ten kraj narodził się na nowo! Aby odbudowano to , co dotychczas takie nieosiągalne-pokój! to nic, że teraz w naszym kraju nie dzieje się wojna, to bardzo dobrze, lecz może to się zawsze zmienić, jeśli tylko władzę obejmie osoba niegodna tego stanowiska! Jeśli ja objąłbym władze dążył bym do poprawy sytuacji politycznej i paramilitarnej tego kraju! robił bym wszystko aby zniknął kryzys ! żeby ludziom żyło się lepiej,dostatniej i lżej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!