Na podstawie przedstawionych faktów napisz obiektywną informację szkolnego reportera i subiektywny, pełen emocji komentarz uczestnika zdarzeń.

Pierwszy dzień wiosny.Dyrekcja szkoły przekazuje władzę uczniom.Tablice zostają pomalowane w różowe paski farbą olejną. Nauczyciele obniżają za to uczniom oceny ze sprawowania

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T12:07:57+01:00
Dnia 21.03.2009, w naszej szkole obchodzono Pierwszy dzień woisny. Kiedy na sali trwały uroczystości, ktoś zamalował tablice farbą olejną. Zbulwersowani nauczyciele obniżyli wszystkim uczniom ocenę ze sprawowania. Miejmy nadzieję, że autor tego żartu szybko się znajdzie. - reporter
Pierwszego Dnia wiosny jak co roku poszłam znudzona na salę gimnastyczną wraz z moja klasa i nauczycielem. Dyrektor mowił i mówił. Kiedy pozowlono nam rozejśc się do klas nikt nie przypuszczał, że ktoś pomalował tablicę różową farbą olejną! Pani od fizyki wpadła w jakiś trans: powtarzała: ja tego kogoś złapię! Normalnie masakra! Ale ajgorzej było kiedy dowiedziałam się ze całej szkole obniżaja oceny ze sprawowania. To nie sprawiedliwe, no! - uczeń
1 5 1
2009-11-11T12:36:04+01:00
Uwazam ze nauczyciele zachowywuja sie jak "dzieci" pozwalajac na takie wybryki dzieciom.to niestosowne aby dorosli ludzi tak sie zachoywali
1 1 1