Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T12:02:27+01:00
Optymista wie, że z każdego, nawet najbardziej bolesnego doświadczenia można wydobyć jakieś dobro. Do nas bowiem należy wybór, jak interpretować to, co nas w życiu spotyka. Człowiek nastawiony optymistycznie wie, ze nigdy nie jest za póżno, aby zacząć życie od nowa. Świat nie jest ani czarno-biały, ani szary - świat jest kolorowy!

21 3 21
2009-11-11T12:06:07+01:00
Uważam, że opytymiści mają w życiu dużo prościej. Nie dostrzegają negatywnych zdarzeń w drodze do swojego celu, nie trafiają więc jako porażki do ich świadomości. Po drugie osoby pełne radości są bardziej lubiane, mają więcej przyjaciół, łatwiej nawiązują kontakty. Po trzecie: osoby cieszące się życiem myślą dużo szybciej i efektywnej. Łatwiej przeskoczyć im w konstruktywne rozwiązanie, a co ta tym idzie szybko poradzą sobie z problemem, jako z nowym działaniem.
23 4 23