Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T12:21:50+01:00
1. hydrosfera a litosferą
erozja gleb, zjawiska krasowe
2. biosferą a atmosferą
dostarczanie tlenu
3. atmosferą a hydrosfera
trąby wodne, bryza
4. litosferą a atmosferą
wietrzenie skał, lodowce, erozja materiałów budowlanych
5 4 5
2009-11-11T12:40:48+01:00
1.Hydrosfera a litosferę
- erozja gleb
- zjawiska krasowe
2.Biosfera a atmosfera
- dostarczanie tlenu
3.Atmosfera na hydrosferę
- powstawanie trab powietrznych,
- zjawisko bryzy
4.Atmosfera na litosferę
-erozja materiałów budowlanych
-wietrzenie skał
4 3 4
2009-11-11T12:45:57+01:00
1. hydrosfera a litosferą
- erozja gleb
- zjawiska krasowe
2. biosferą a atmosferą
- zanieczyszczenie powietrza
- dostaraczanie tlenu
3. atmosferą a hydrosfera
- powstawanie trab powietrznych,
- zjawisko bryzy
4. litosferą a atmosferą
- wietrzenie skał,
- niszczenie zabytków (erozja materiałów budowlanych)
-lodowce
2 3 2