Chciałbyś nakłonić swoich kolegów do obejdzenia wystawy fotograficznej "Ryby głębinowe". Postaraj się podać przynajmniej 3 argumenty, które przekonają ich, że warto zainteresować się rybami żyjącymi w głębinach mórz i oceanów®

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T12:15:11+01:00
Przyjdźcie na wystawę fotograficzną ryb żyjących w morzach i oceanach ponieważ można tam się dowiedzieć różnych przydatnych i interesujących rzeczy.Znajdują się tam fotografie ryb których nie widzieliście i nie słyszeliście o nich nigdy.Bardzo zachęcam do obejrzenia ich i posłuchania o nich ciekawych rzeczy.
16 2 16
2009-11-11T12:23:35+01:00
~ bardzo ciężko je zobaczyć ponieważ żyją na dużych głębokościach
~Wiele ryb głębinowych charakteryzuje się dziwacznymi kształtami
~Niektóre mają duże, świecące oczy, inne szeroko otwierające się paszcze, w których występują bardzo ostre zęby
~Większość z tych ryb widzi przy świetle niewidocznym dla człowieka, niektóre z nich są ślepe, a jeszcze inne mają specjalne komórki wytwarzające światło.
23 4 23