Odpowiedzi

2009-11-11T12:18:45+01:00
Przed egzaminem czujesz strach, że możesz poniżyć się przed kolegami lub w przypadku gdy źle napiszesz możesz nie dostać się do swej wymarzonej szkoły. Ale możesz opoczuć także motywację.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T12:21:54+01:00
Dzisiaj wstałam bardzo wcześnie. Pisałam egzamin gimnazjalny! To może zadecydowac o całej mojej przyszłości! Strasznie się denerwowałam. Nawet nie pamiętam co zjadłam na śniadanie. Pobiegłam do szkoły. Cały czas miałam jedno w głownie: "nie stresuj się" . Ludzie, a jak obleję!? Weszłam na salę. Zajęłam wyznaczone miejsce i... napisałam. Zadam na pewno! A tak sie martwiłam...
1 4 1