Udowodnij że 'syzyfowe prace' to lektura która uczy patriotyzmu.
( rozprawka z planem i argumentami )

bardzo proszę o porządną rozprawkę.
przynajmniej 3 argumenty zeby były, i rozwinięte.
gdzie bedzie najwiecej i najsensowniej bedzie uznane za naj.

z góry dziekuje.

2

Odpowiedzi

2009-11-11T12:20:50+01:00
Możnna to udowodni w sposób taki ciężka praca ogólna:ciężka praca w wojnie,,czyli patriotyzm..
tyle wiem uwioiez to jest dobre omawialam to w szkoe cie
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T12:26:09+01:00
Syzyfowa prace oznacza prace bez końca. Człowiek uczy się dzięki syzyfowej pracy, że są żeczy których nie potrafi zrobic. Opowiadanie to możemy zaliczyc do opowiadan patriotycznych. Uczy nas że nie mozemy sprzeciwiac sie patriotyzmowi, ponieważ nie uda się nam to.
3 1 3