Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T12:21:30+01:00
Http://bip.ug.hajnowka.wrotapodlasia.pl/progr_zamie/plany/var/resources/50/78/4/thumb/Mapanr1.jpg

polecam:
www.google.pl

A opisowo, jest to południowo-wschodnia część województwa Podlaskiego.
1 5 1
2009-11-11T12:23:30+01:00
Hajnówka leży niedaleko granicy z Białorusią i blisko Białegostoku z północy.
2009-11-11T12:24:03+01:00
Hajnówka to polskie miasto leżące w woj.podlaskim. Jest położona we wschodniej części Równiny Bielskiej.