Odpowiedzi

2009-11-11T12:25:48+01:00
T = 6 min = 360 s
s = 720 m = 0,72 km
v = s/t
v = 0,72 / 360 = 0,002 km/s

z s = 10,8 km i t = 360 s
v = 10,8 / 360 = 0,03 km/s

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T12:27:47+01:00
V= s/t

s= 720m
t= 6 min = 360s

v= 2 m/s
---------------------

v= 2 m/s = 7,2 km/h
s=10,8 km
t= ?

7,2 = 10,8/t /*t
7,2 t = 10,8/ 7,2
t = 3/2 h = 1,5h

odp. traktor przejedzie 10,8 km w 1,5 h.

P.S lepiej zapamietaj ze 10 m/s - 36km a 1m/s - 3,6km/h
przydaje sie ;) pzdr
1 5 1
2009-11-11T12:29:06+01:00
Prędkość traktora
V=s/t
V=720m/6min=120m/min

t=s/V=10800m/120m/min=90min=1,5h