Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T12:27:46+01:00
Główne kierunki ;
północny ,południowy, wschodni ,zachodni.

kierunki pośrednie ;
północny wschód
północny zachód
południowy wschód
południowy zachód


mech okrywa północną stronę kamienia,
gałęzie drzewa stojącego samotnie,są krótsze od strony północnej
kopiec mrowiska jest bardziej płaski od strony południowej
słój roczny jest szerszy od strony południowej
jeżeli w południe stanie się plecami w kierunku słońca ,to z przodu będzie północ,z tyłu- południe.z prawej strony -wschód ,a z lewej- zachód,
użycie kompasu ,wskazującego północ.
2009-11-11T12:29:55+01:00
Mech na drzewie jest zazwyczaj na pólnoc
pochylenie drzew tez jest na północ