Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T12:34:27+01:00
*szczepionka
*higiena
*właściwy ubiór
*ograniczenie używek
*ograniczenie kontaktów z osobą chorą
*picie ciepłych płynów
*odpowiednie odżywianie
*zażywanie suplementów, np witaminy i leki wspomagające odporność
2009-11-11T12:35:10+01:00
- Jak kichamy, kaszlemy zakrywać usta
- Myć ręce po przyjściu z pracy,szkoły innych miejsc
- Gdy mamy grypę nie przytulać się do nikogo i rozmawiać z innymi na odległość
4 3 4
2009-11-11T12:35:14+01:00
Należy:
- nosic maski ochronne
- myc ręce
- unikac kontaktu z osobami chorymi
Nie wolno:
- pic z tej samej szklanki, butelki
- jeśc tej samej kanapki
- palic tych samych papierosów
4 2 4