Odpowiedzi

2009-11-11T12:39:02+01:00
Bo latem jest duża liczba opadów atmosferycznych.
A wczesną wiosną zaczynają się roztapiać śniegi i spływa dużo wody z gór.
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T12:40:29+01:00
Ponieważ wczesną wiosną śniegi topnieją (przede wszystkim w górach) i występuje takie zagrożenie. Natomiast latem ponieważ jest to okres w którym ciepły front miesza się z zimnym (przeważnie w Polsce) przynoszący długie i obfite opady deszczu.
21 4 21