Odpowiedzi

2009-05-04T15:59:41+02:00
A=4
d1=6
d2=?
(Pitagoras) 4²-3²=x²
16-9=x²
x²=7//√
x=√7
d2=2√7
2009-05-04T16:03:22+02:00
Wychodzi na to, że druga przekątna rombu wynosi tyle co pierwsza czyli 6cm.
Każdy bok ma 5 cm.
P= 1/2 d1 x d2
6 x 6 podzielone na 1/2
36:2= 18
p=18cm kwadratowych
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-04T16:04:15+02:00
4a=20cm
a=5cm
d1=6cm
P=a*h
d1/2=3cm
d=3cm
d^2+h^2=a^2
9+h^2=25
h^2=25-9
h^2=16
h=4cm
d2=4*2=8cm
P=8*6*(1/2)
P=4*6
P=24cm^2