Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T12:41:54+01:00
6=a+b+10
0=4a+2b+10

-4=a+b
-10=4a+2b

16=-4a-4b
-10=4a+2b

6=-2b
b=-3
a=-1

delta=9-4*(-1)*10
pierwiastek z delty =7

x=3+7/-2
x=-5

y=(x+5)(x-2)


2009-11-11T16:42:13+01:00
6=a+b+10
0=4a+2b+10

-4=a+b
-10=4a+2b

16=-4a-4b
-10=4a+2b

6=-2b
b=-3
a=-1

delta=9-4*(-1)*10
pierwiastek z delty =7

x=3+7/-2
x=-5

y=(x+5)(x-2)