Do zgarnięcia 100pkt ->
W załączniku są zadania do zrobienia. Powinny pójść łatwo i bez jakiegokolwiek problemu. Proszę zrobić zadanie:
B. (odpowiedzieć na pytania)
D. (sprawdzić)
E. ( odpowiedzieć na pytanie w oparciu o wykres)
F.
G.
Zycze powodzenia :) I czkeam na odp.
P>S W zwiazku na dużą ilość punktów może się zdarzyć próba spamu. Takie sytacje będę zgłaszał do Centrali .....
LINK-BEZPOŚREDNI : http://img35.imageshack.us/img35/1109/20091111130119.jpg - można powiekszyć za pomoca lupki

2

Odpowiedzi

2009-11-11T13:25:23+01:00
B.
a) I, L, E, B, N, D, H
b) M, N
c) M, C
d) F. G, H
e) A, B, I, L, N
f) A, L, N
g) K, I, J, L

D. y=-x/2 +1

a) 1= -(-2)/2+1
1=2/2+1
1=1+1
1≠2 nie należy

b) -1= -0/2+1
-1≠1 nie nalezy

c) 0=-2/2 +1
0=-1+1
0=0 należy

d) 7=-(-6)/2 +1
7=3+1
7≠4 nie należy

E.
a) f(x)=-4 dla y=-2
f(x)=1 dla y=3

b) y=2 dla x=-2
y=2 dla x∈<3,5>

c) x=0 dla y=3,5 (przecięcie osi OY)
y=0 dla x=-3 (przecięcie osi OX

d) f(x)<0 dla np. x=-3,5 x=-4
f(x)>3 dla np. x=-1 x=-½

F.
a) dla x=5/2
y=-0,4×2,5+3
y=-1+3
y=2

b) dla y=10
10=-5x-¼
10¼= -5x
x=- 41/20
x=- 2,05

c) 3x-1<0
3x<1
x<1/3

x∈(-nieskończoności, 1/3)

G.
a)0=x-1/3
x=1/3

b)0=-2x+4
-4=-2x
x=2

c)0=-7x
x=0
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T13:47:27+01:00
B.
a) B D E H I L N
b) K L M N
c) C M
d) F G H
e) B J
f) A L N
g) E I L M

C. najłatwiej będzie jak sobie znajdziesz te współrzędne, które są podane i wtedy narysujesz kreski. Dzięki temu powstanie Ci zakres, który pasuje do odpowiedzi
a)od zera włącznie i w prawo ( czyli dodatnie)
b)Na osi y od –3 włącznie w dół
c) powyżej 2 na osi y i i na lewo od 3 na osi x
d) na prawo od -1 na osi x i powyżej -4 na osi y
e) kreska tylko na poziomie x= -1
f) zaznaczasz na osi y 5 i wszystko w dół aż do osi x

D. y=-x/2 +1
Pierwsza współrzędna to x, druga współrzędna to y

a) 1= -(-2)/2+1
1=2/2+1
1=1+1
1≠2 nie należy

b) -1= -0/2+1
-1≠1 nie należy

c) 0 = -2/2 +1
0=-1+1
0=0 należy

d) 7=-(-6)/2 +1
7=3+1
7≠4 nie należy

E.
a) f(x)=-4 dla y= -2
f(x)=1 dla y=3

b) y=2 dla x=-2
y=2 dla x∈<3,5>

c) (0; 3,5) (przecięcie z osią OY)
(-3,0) (przecięcie z osią OX)

d) x=-3 x=-4

e) x= -1 x=0

F.
a)
y = -0,4×2,5+3
y = -1+3
y = 2

b)
10 = -5x-¼
10¼ = -5x /: (-5)
x = - 2,05

c)
3x-1 < 0
3x < 1 /:3
x < 1/3
x∈(-∞, ⅓)

G.
a)0=x-⅓
x=⅓

b)0=-2x+4
-4=-2x :(-2)
x=2

c)0=-7x /:(-7)
x=0